sunnuntai 3. syyskuuta 2017

Taas täällä

Hei taas. Olen ollut pitkään tauolla, mutta nyt olen taas täällä. Kesä on ollut aika kiireinen. On ollut sitä mehiläisten hoitoa, puutarhan hoitoa ja sen kaiken lisäksi on tehty remonttia. Olen ollut remonttipaikan maalari, siis aivan maalaajamestaaja. Kaikki mikä on maalattua on ollut pensselini jälkiä. Katto, seinät, keittiön kaapit ja listat on maalattava. Niinpä aika on ollut vähän kortilla. Ensin piti tehdä aamulla yhtä, vaikka maalata, sitten on koiran kävelytys, sen jälkeen on tehty toista, vaikka puutarhan hoitoa ja sitten taas koiran kävelytys. Sen jälkeen olen istunut sohvalle telkan eteen ja päättänyt, että nyt en tee yhtään mittään! Niinpä olen tänä kesänä perehtynyt TV:n mainoksiin ja niistä on tullut kuvia. Aloitan ensimmäisestä:
Minua alkoi ärsyttämään mainos, missä kaunis nainen nousee merestä sininen märkäpuku päällään, hymyilee ja riisuu puvun. Sitten hän menee istumaan ja on niin onnellinen, kun on SILEÄ. Aloin miettimään, kuinkahan karvainen hän mahtoikaan olla ennen karvojen ajelua.

3 kommenttia:

  1. Hahhah, repesin, kun luin noita ajatuksia naisen mahdollisesta karvapeitteestä :D

    Hauska kuulla sinusta! Kesä on todellakin aktiivisen tekemisen aikaa, olet tehnyt todella paljon!!

    VastaaPoista
  2. Päivän naurut, sinä se osaat otaa ilon irti tyhmistä mainoksistakin :D

    Kiva kun olet taas ehtinyt tänne blogiinkin :)

    VastaaPoista
  3. Mukava kuulla, mitä Sinulle kuuluu.
    Ei ole meilläkään hyvä sato, siis hunajasato. Vielä on kuitenkin linkoamatta hieman.

    VastaaPoista